SAKARYA AKYAZI İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ


Dr. Veysel Bilal Arslankara

Okul Müdürü / MEBBİS İlçe Yöneticisi


Dr. Veysel Bilal ARSLANKARA

Akyazı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü MEBBİS İlçe Yöneticisi

Lisans: (2014) Necmettin Erbakan Üniversitesi-Eğitim Fakültesi (Ahmet Keleşoğlu)-Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi/Öğretmenliği

Yüksek Lisans: (2017) Yüksek Lisans(TEZLİ) Necmettin Erbakan Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi/Öğretmenliği

Doktora: (2024) Hacettepe Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi/Öğretmenliği

 

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(28/02/2018), Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)nin Geliştirilmesi, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 07(01), 111-131.

Araştırma Makalesi

USTA, E.,ARSLANKARA, V.B.,ÖZARSLAN, M.(03/01/2016), Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojileri Ve Yazılım Dersine İlişkin Kavram Yanılgılarının İncelenmesi, Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2(1), 31-50.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.,SEFEROĞLU, S.S.(01/04/2024), (Basım Aşamasında) The Mediating Role of Lifelong Learning Motivation in the Relationship Between Virtual Risk Perception and Digital Well-Being, Participatory Educational Research, 11(2), 1-27.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,DEMİR, A.,ÖZTAŞ, Ö.,USTA, E.(31/12/2022), Digital Well-Being Scale Validity and Reliability Study, Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4(2), 263-274.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(05/02/2020), Adapting the Virtual World Risk Perception Scale to Secondary School Level, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 83-95.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(28/06/2020), Lise Öğrencilerinde Sanal Risk Algısı: Problemli İnternet Kullanımı ve Eleştirel Düşünme Bağlamında Bir Araştırma, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 134-153.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(14/10/2019), Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi, Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(1), 288-301.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(29/06/2020), Investigation of Students? Summer Vacation Activities Based on Coding & Robotic and Forgetfulness Level of Summer Vacation Return, Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 2(1), 39-48.

Araştırma Makalesi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(10/12/2019), Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, 1(1), 24-40.

Doktora Tezi

ARSLANKARA, V.B.(26/06/2024) Akran Mentörlüğü Temelli Mesleki Beceri Eğitiminde Tartışma Destekli Video Dönütlerin Etkililiği,Hacettepe Üniversitesi

Kitap

YILDIZ, T.,ARSLANKARA, V.B.,KARAMAN, G.,AKBULUT, M.K.,TÜZÜN, P.D.H.(31/12/2022), Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022,ANKARA:Pegem Akademi. ISBN No :ISBN 978-625-6357-24-2

Kitap

ARSLANKARA, V.B.,ARSLANKARA, E.,SEFEROĞLU, P.D.S.S.(31/12/2023), Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023,ANKARA:Pegem Akademi. ISBN No :ISBN 978-625-6764-78-1

Kitap

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(01/01/2024), (basım Aşamasında) Digital Transformation And Social Interaction: Education, Society, Culture-art, Health,New York:Springer Publishing. ISBN No :ISBN XXX

Kitap

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(01/02/2020), Öğretim Teknolojileri (4. Bölüm),Ankara:Pegem Akademi. ISBN No :ISBN: 978-625-7052-31-3 - DOI: 10.14527/9786257052313

Kitap

USTA, E.,ARSLANKARA, V.B.(01/01/2020), Eğitimde Dijitalleşme (1. Bölüm),Konya:Neu. ISBN No :978-605-70192-7-1

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(11/10/2017), Lise Öğrencilerinin Sanal Dünyaya İlişkin Risk Algılarının Kişilerarası Güven Bağlamında İncelenmesi. Fifth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium: Dokuz Eylül Üniversitesi. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/04/2018),Lise Öğrenimi Gören Bireylerin Sanal Dünyaya Yönelik Risk Algılarının Kişilerarası Güven Bağlamında Test Edilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi´nde (ıces/uebk-2018)Antalya: Ices-uebk

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,SEFEROĞLU, S.S.,CENGİZ, S.(30/11/2019), İlkokul Öğretmenlerinin Derslerinde Yenilikçi Teknolojileri Kullanma Durumları Üzerine Bir İnceleme. Iıı. Uluslararası Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon Kongresi: Ankara. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,DEMİR, A.,SEFEROĞLU, S.S.,CAN, A.(30/10/2019),2023 Eğitim Vizyonu ve Tasarım Beceri Atölyeleri: Mevcut Durumla İlgili Bir İnceleme. 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri Ve Öğretmen Eğitimi SempozyumuAntalya: Ittes

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,SEFEROĞLU, S.S.(02/05/2019),Öğretmenlerin Dijital Ayak İzi Farkındalık Durumlarıyla İlgili Bir İnceleme. 14. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri SempozyumuKırşehir: Icıts

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,SEFEROĞLU, S.S.(30/11/2019),MEB 2023 Eğitim Vizyonu Belgesinde Bilişim Teknolojileriyle İlgili Göstergeler: Dijital Dönüşüm Çağı Bağlamında Bir İnceleme. Iıı. Uluslararası Öğretmen Eğitimi Ve Akreditasyon KongresiAnkara: Iteac

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,DEMİR, A.,SEFEROĞLU, S.S.,CAN, A.(30/10/2019), Geleceğin Dijital Dönüşüm Liderlerinin Yetiştirilmesi Sürecinde Başarılı Olabilmek: Eğitim Yöneticilerinin Değerlendirmeleri. 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri Ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu: Antalya. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/09/2019),Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersine Yönelik Olarak Yaptıkları Yaz Etkinliklerinin İncelenmesi. Iı. Uluslararası Geleceğin Eğitimine BakışKKTC: Ugebak

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(22/11/2018),Türkiye?de 2013-2018 Yılları Arasında İnternet Bağımlılığı Temelinde Üretilen Bilimsel Çalışmaların Yöntem Ve İçerik Açısından İncelenmesi. 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ıscess)Antalya: Iscess

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(22/11/2018),Son Beş Yılda Yayımlanan Siber/Sanal Zorbalık Araştırmalarının İçerik Analizi Çalışması: 2013-2018 Yılları Arası. 1. Uluslararası Çağdaş Eğitim Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ıscess)Antalya: Iscess

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/09/2019),7. Sınıf Öğrencilerinin Yaz Tatili Dönüşünde Kodlama Becerilerine İlişkin Unutkanlık Düzeylerinin İncelenmesi. Iı. Uluslararası Geleceğin Eğitimine BakışKKTC: Ugebak

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/05/2017),Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)?nin Geliştirilmesi. 11. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Kongresi (ıcıts)İnönü Üniversitesi: Icıts

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(09/09/2015),A Thematic Reviewing On Master?s and Doctoral Thesis Which Made in the Field of Computer And Instructional Technology Training in Turkey in the Last 5 Years. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri Ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ıttes)Karadeniz Teknik Üniversitesi: Ittes

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(09/09/2015),Ortaokul 5-8 Sınıf Öğrencilerinin Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersine İlişkin Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri Ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ıttes)Karadeniz Teknik Üniversitesi: Ittes

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(11/10/2017), Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin (SDRAÖ) Ortaokul Düzeyine Uyarlanması. Fifth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium: Dokuz Eylül Üniversitesi. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(02/05/2019),Sosyal Medya Tüketiminin Öğrenciler Üzerindeki Etkisi: Veli Görüşlerinin Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi. 14. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri SempozyumuKırşehir: Icıts

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.,SEFEROĞLU, S.S.(02/05/2019), Aktif Öğretim Tekniklerinin Öğrencilerin Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersine İlişkin Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Üzerindeki Etkisi. 14. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu: Kırşehir. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/05/2017), Siber Zorbalık Ve İnternet Bağımlılığı Araştırmalarının İçerik Analizi Çalışması 2012-2017. 11. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Kongresi (ıcıts)İnönü Üniversitesi: Icıts

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(25/04/2018), Ortaokul Öğrencileri İçin Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin Test Edilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi´nde (ıces/uebk-2018): Antalya. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(15/10/2018), Lise öğrenimi gören bireylerin sanal dünyaya ilişkin risk algıları ile kişilerarası güven ilişkisi: sanal yalnızlığın aracılık rolü. 6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ıttes 2018)Trakya Üniversitesi: Ittes

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(15/10/2018), Ortaokul öğrencilerinin sanal risk algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ıttes 2018): Trakya Üniversitesi. DOI NO:&nbsp

Konferans Bildirisi

ARSLANKARA, V.B.,USTA, E.(15/10/2018),Türkiyede 2013-2018 yılları arasında bilgisayar ve öğretim teknolojileri alanında yapılan doktora tezlerinde genel eğilimler. 6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ıttes 2018)Trakya Üniversitesi: Ittes

Yüksek Lisans Tezi

ARSLANKARA, V.B.(27/07/2017), Lise Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının İnternet Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi,Necmettin Erbakan Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

İletişim: veyselbilal.arslankara@meb.gov.tr


Gönder

Ömercikler Mahallesi Garaj Sokak Akyazı Hükümet Konağı Kat 1 Akyazı/SAKARYA - 0264 418 14 93 95

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.